Is he mental? Of course he is, just look at his hair.

Josefin! Jag tänkte att du kanske skulle vara intresserad av detta.

I musiktidningen Q, som jag köpte för att överleva tågresan, listas the 25 greatest rock movies. På första plats återfinns This is Spinal Tap. Jag kände inte till den här filmen innan. Hur som helst handlar den om ett fiktivt band som driver med rockens klyschor (om jag fattat saken rätt). Det verkligt saftiga med det här, eller, det saftiga med det här, rättare sagt, nyss nämnda fakta dryper inte direkt, finns emellertid i intervjun med en av huvudrollsinnehavarna.

Liam Gallagher apparently thought Spinal Tap was a real band...
-Yeah, I've heard that story. God bless him. He also thought Oasis was a real band.

Haha. Skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Och nej, vi på Synchronised Sinking gillar inte Oasis.

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahahaha. vilken helt underbar historia!



(död åt oasis)

2009-04-01 @ 20:54:47
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0