Som du sa, det är dags att dra

Det är natt i Jämtland, jag äter knäckebröd och dricker vatten. Min kväll har bestått av dansdansdans och fulla vänner på Corazon. Jag har inte druckit men det känns som om jag gjort det.

Jonathan Johansson var fint och snällt men kanske inte så nattklubb. Klockan åtta hade det varit fantastiskt. Klockan tolv var det för låg hopp-och-skuttfaktor. 

Nej, varför använda värdefull sovtid till att blogga? Nu ska det laddas för morgondagen. Då jävlar.

P.S. Förresten! Det här med sovplats nere i huvudstaden hänger lite löst. Har jag någon anonym bloggroupie som vill låna ut sin soffa är det dags att träda fram nu. Mitt nummer finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0