Take it easy, love nothing

Idag har världens bästa ROOMIE II helat min dator. Jag sitter nu och fyller MIN dator med musik från min SKIVSAMLING. Det är helt jävla AWESOME. (Vadå? Jag har inte läst Chuck Klosterman.)

Jag känner att mitt liv är på gång. Det där riktiga livet, alltså. Om det stämmer bör jag bli verklig snart.
Det är stort.

Förresten har jag köpt en ny mobil, men det kanske jag har sagt. Den är FIN. Man kan visst bli LYCKLIG av TEKNIK. I morgon ska jag (och Roomie II) vakna till Lady Gaga. Hah. Det är ju så roligt att vara dryg.

Efter Håkan i lördags kom jag till Fylke. Där var det mansfest (korvkalas). Det shottades tequila och dracks rom. Manligt värre. Det blev nakna överkroppar (och i somliga fall underkroppar) också. Jag säger då det. Pojkar, ack och ve.


Åh, jag ska lägga in bra musik i min iPod! Skakminne är inte det nya svart när allt kommer omkring. Min walkman börjar bli trött.

Japp. Min blogg kommer att vara random ihopsättningar av ord tills jag får så mycket struktur att det räcker både till professionellt och privat bruk. Jag ville bara säga det, så att du slipper undra.

Gulligull på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0