Uppdatering, också bra.

Hej.
Längesedan. Läget?

Nej okej, jag skojar bara, jag försöker inte konversera dig. Låt mig istället berätta hur saker och ting förhåller sig just nu. 

I lördags var jag i Sundsvall tre timmar. Två av dem hade jag sällskap av två tredjedelar av Heart-Sick Groans. De var fina. Sedan dess har jag varit frustrerad över bristen på arbetsmöjligheter och i huvudet, samt lite på papper, skrivit en artikel om det som ska få läsaren att bli kär i dem. Det är i alla fall min blygsamma plan. 

Sedan dess har jag undvikit parkbänken, hittills med framgång. Vart jag ska ta vägen med mig själv i natt vet jag dock inte riktigt. Känner tydligt att det är nu jag ska lära mig att bli vuxen och PLANERA. Jag som skjutit upp det så bra fram tills nu.
Typiskt. 

Nu har jag lite ångest över det där. Och lite för att jag inte vet var Cirkus ligger (det är för övrigt där jag ska förlusta mig med block, penna och Bloc Party ikväll).
Dags att ta reda på det.

Men du, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0