Let's fuck!

Sex. Vi bloggar för lite om sex. Det finns mycket att säga. Själv tänker sammanställa en lista på bra musik att ha sex till, någon gång när jag har feeling (för listor, alltså). Mycket Pulp blir det på den. Pulp är sexigt. Fast det kanske man inte tycker om man inte är lite hot for Jarvis Cocker. I wouldn't know.

Sex. Vi pratar så mycket om sex. Hela tiden, faktiskt. När ska vi växa upp och sluta prata om det? Häromveckan fick jag frågan "finns det något som du inte kan koppla till sex?". Klart att det finns. Massor. Kulturhuset i Stockholm är bara inte en av de sakerna. Helt enkelt.

När jag började på Dille vid omogna sexton år kom jag direkt från kristna Småland. Min bekantskapskrets var väldigt helylle och ganska kysk. Sedan! Oj oj. Man blev trött i öronen av allt sexprat. Helst eftersom jag inte ens hade haft sex då. För bövelen! Man hade kunnat bli livrädd för mindre än Rasmus, läskig punkare från Stockholm med piercad läpp, som förevisar sin långa tunga och hävdar "jag är bäst på att slicka fitta!". Helylle-Småland bara "eh, okej".

Sedan blev man härdad och började diskutera fontänorgasmer vid lunchen. Från ena ytterligheten till den andra. Jag säger då det. Ibland kan jag sakna helylligheten.
Det kanske är lika bra att vi inte bloggar om sex.

Kommentarer
Postat av: simon

"Det kanske är lika bra att vi inte bloggar om sex"

fel.

70% av allt vi gör gör vi för att få knulla



brasexmusiklista är bra

jag lägger min röst till kanske tidiga stones plattor.



/Snorrsveden

2009-02-19 @ 16:59:18
Postat av: Matilda

Sexprat is the shit, saknar dig!!!!!!!!!!!!!

2009-02-19 @ 17:46:09
URL: http://fallenone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0