We look so good, we look so good, we look so good together

För att kompensera mitt envisa emobloggande tänkte jag liva upp bloggen med lite bilder. Samtliga tagna av duktiga Melina! Besök hennes hemsida via länken där. Hon tar skitsnygga bilder.


Jag ser pretentiös ut med hörlurar och penna (och ADHD-tisha).



Hihi. Vi skulle visa vänskap. Jens var entusiastisk, Rasmus var mindre entusiastisk. Min tandrad försöker ta över världen.



Jag förklarar med bild att man ska vara snäll mot magen. Akta magkatarren!



Rasmus (kittlar mig), jag (garvar), anonym fin vän (hjärtar), Jens (försöker se ut som Tintin?), Millan (lätt obekväm), Emma (gosar). Jag tycker att vi är gulliga.

Som sagt: fotograferat av Melina Svendén.


Kommentarer
Postat av: Tora

Jag klär oerhört bra i hjärta måste jag säga, FINA BILDER :D :D

2009-02-12 @ 12:44:10
URL: http://missuniversumsblablabla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0