Are you on my list?

Så, min helg i korta drag.

Upplysning om fenomenet to die-list. Tio personer man önskar livet ur. Det är brutalt. Jag har inga direkta kandidater ännu.

Pulps Different class. Igen. Och igen.

The catcher in the rye. Jag fick ett sug efter den i fredags (man får så konstiga cravings när man har PMS). Det är underligt att en bok som knappt handlar om något kan vara så bra.

Det här är pinsamt. Men. Jag och Cami kollade på Let's Dance. Blondinbella är verkligen inte smart. Hon är ett kiss-ass. Och fejk, fejk, fejk. Kitty Jutbring var ball.

Promenad i Dvärsätt. Fint sällskap, fint väder. Solsken och snö. Hela paketet.

Träningsvärk.

Sandnäset hos Millan, Jens och Jossan. Strömavbrott och klyftpotatis. Linas kvällsbok (fan vad de spyr i den filmen!) och kloka ord med Jens.

Flight of the conchords
.

Funderingar över vänskap och kärlek och livet och framtiden och mening och allt annat man funderar på.

Puss
Eder fortfarande lika Jarvis-crushande poptönt

Kommentarer
Postat av: carina

Och igen. Jag letar efter plattan inne på skivan&boken igår, men var tvungen att ge upp.



ja har förövrigt börjat lyssna på conor oberst. äntligen, typ.

2009-01-12 @ 10:26:00
Postat av: carrie

jag gillar conor nu.



inte bright eyes. därför har jag inte lyssnar på conor tidigare heller. men nu så. mmmmm. han är inte jarvis, but then again who is (förutom jarvis då), men han är underbar.



ska försöka vara tydligare när jag skriver, men du får ha lite överseende, inte alla som är supercoola och är sveriges rising och mest lovande musikskribent;)

(jag syftar på dig, alltså.) ciao!

2009-01-12 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0