Grand central station

Hej. Jag skriver från Stockholms centralstation. Om ett tag ska jag träffa människan jag ska sova hos. Det blev en vän till en vän. Han är säkert snäll!

Idag när jag tog kontoutdrag fick jag en trevlig överraskning. Pengarna jag tjänade ihop i somras! Glatt gav jag mig iväg på shoppinguppdrag. Jag handlade jeans på Weekday. Egentligen är jag inte tillräckligt snygg för att handla på Weekday. Men jag handlar ändå på Weekday.

Jag älskar impulser. Att skolka sig så långt från skolan som till Stockholm. Att sova på tåg. Att försöka se världsvan ut när man egentligen är töntigast i världen. Att sminka sig på en offentlig toalett. Att inte veta var man kommer att vara om tolv timmar (eller två för den delen).

Rastlöshet klär mig. Ursäkta, jag måste vidare.

Kommentarer
Postat av: The one

Läste precis mitt gamla blogginlägg. Jag blir så underbart bitter när jag är bakis:p. Hoppas du har kul o min favorit-tragik-min

2009-01-30 @ 08:57:31
URL: http://whiteelephant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0