I get a text from you

I morse var Simon Norrsveden på Nyhetsmorgon. Hoppas alla såg det. Själv låg jag i en säng i en tv-lös lägenhet och mådde löjligt illa. På den ljusa sidan var ett sms från en vän.

"Hej, din simon norrnånting var på tv, skulle bara hälsa det. Han hade röda Stuprör. Mm"

1. "Din"! Tack för det. Jag har alltid velat ha en egen popstjärna. Hihi.
2. Stuprör har förärats versal i början, vilket inte Simons namn har. Man får alltså anta att stuprören var det centrala här. 
3. Det nöjda "mm" som inte avbryts av en punkt utan antagligen fortsätter utanför smsets begränsingar.

Och Simon: Jag lovar att jag ska se det så fort det kommer upp på internet, men hittills har jag inte hittat det. Din insats var säkert "mm".

Kommentarer
Postat av: s

han hade också lite smink i Hjärthat

2009-03-03 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0