15 broken bones later I'm at the hospital

Igår teade jag med en pojke som hade Jarvis Cocker på sin vägg och använde ord som "indiebibel". Om ni känner mig förstår ni att det var bra. Om ni inte känner mig är jag seriöst impad över att ni läser det här.

Sedan åkte jag till mina vänner i Sandnäset. Ni vet det här med att jag var speedad på stress? Well, det tog ut sin rätt. Min mage dog på mig och hade en plågsam begravning. AJ AJ AJ. Illamående och yrsel och obehagligheter. Millan och Jens kurerade mig med kamomillte och vetekudde. Jag sov gott med vetekudden, men vaknade och mådde lika kasst.
Typiskt.

Vad gör man? Man ringer hälsovårdscentralen i Krokom. Och vad säger de? Jo, att man ska äta samma gamla vanliga receptfria piller varje dag i en vecka och återkomma. Pardon me when I say... FUCK 'EM. Jag behöver gå i skolan NU. Jag behöver må bra NU NU NU. Inte om en vecka! Jag hinner faktiskt inte må dåligt, komiskt nog. Ja, jag är lite stressad. Möjligtvis har jag tagit mig vatten över huvudet vad det gäller att hinna saker. Kanske.

Idag ska jag vara hemma med vetekudden och försöka att inte grina för att jag blir hindrad från att gå till skolan när jag nu skrapat ihop motivation. Jag funderar på om jag blir hjälpt eller stjälpt av att jobba hemma idag. Det är onekligen avkopplande att göra bort saker man har på hög. Det är också svårt att tro något annat än att jag behöver chilla. 

Under tiden: Pulp - Like a friend. Några minuter kan jag chilla med Jarvis och gänget. Det hinner man ju alltid.


Kommentarer
Postat av: Josefin

vad var det för pojke? och har han en bror? ;)

(å krya på dig!)

2009-03-10 @ 12:39:58
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Hans-Birgit

Måste vara en fin grabb den däringa!

2009-03-23 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0