I'm still way too tired for my own bed

Jag är så trött. All ork har försvunnit ur denna kropp. Jag vill göra allt, skriva bra inlämningsuppgifter i skolan, recensera de skivor jag har liggande, förbereda mig för högskoleprovet på lördag, skriva ner vissa bra meingar som blev till i mitt huvud idag på bussen, vara en rolig och bra vän som man inte tröttnar på, och vara framåt och påhittig och social och skapa nya arbetstillfällen och kontakter.

Men jag orkar ingenting av det här. Det enda jag duger till just nu är att bära pyjamasbrallor och äta choklad och gurka. Mitt huvud snurrar. Min mage låter mig inte vara lugn. Och jag är nervös. Jämt.

Man skulle vara kreativ och positiv och alla superlativ, men då blir man väl fiktiv på kuppen. Vilket säkert skulle vara ett underbart liv. Men det orkar jag inte fixa. Jag vill bara sova. Helst i hundra år. Livet blir säkert mer av en saga efter det.

Kommentarer
Postat av: P3

Ska också skriva hp, good luck!

2009-03-26 @ 10:36:10
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0