Man skriver bara om sin post.

Det är SÅ glamouröst att recensera skivor. Man får ha åsikter om sin post. Ibland trycks dessa åsikter dessutom på papper och blir lästa. Oh my!

Ja, jag fick ett nytt paket från Groove idag. Blev just precis nu klar med sista plattan från förra paketet. Vanligtvis innehåller ett paket fyra eller fem plattor. Detta? SJU. Utöver de sju plattor jag har från Musiklandet. Utöver artikeln om HSG som jag skriver ett par ord på då och då när jag hinner. Utöver skolhelvetet.

Eh, alltså, jag älskar att skriva om musik och det är det bästa jag vet i hela världen att jag får göra det, men det här känns lite... Mycket.
Om jag ändå kunde göra det här på heltid varje dag och få betalt för det och kunna leva på det. Jag tror att det är dit jag är på väg. Men det finns hästbajs att skyffla i alla branscher, om än inte bokstavligt talat. Det är bara att skyffla på och tänka på att man en dag kommer att skriva briljanta saker mest hela tiden. Skriva om posten och vara glad.

Nu ska jag daska Timo Räisänen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har faktiskt läst dina recensioner på hemsidan ibland också anna :)

2009-03-12 @ 13:25:02
URL: http://jessicatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0