Trots att världen är som den är

Vet ni förresten? Timo Räisänen gillar Pulp. För varför skulle annars Love will turn you around påminna så mycket om Like a friend? Haha. Jag får mindre och mindre respekt för hybris-Timo, men mer och mer för the wonder that is Jarvis.

Förresten är den enda gulligulliga kärlekslåt som går att lyssna på hur bitter man än är Just like heaven med The Cure. Läste NME igår på bibblan, och NME awards utnämnde The Cure till Godlike Geniuses. Jag har inget att tillägga.

Och en sak utöver Pulp och de andra som får mig att önska att jag växte upp under nittiotalet är Popsicle.
Over and out.



Kommentarer
Postat av: Mattis

There is pulp in this..... (conversation) ... I Like the Pulp!

Chandler och Joey forever

2009-03-14 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0