Utfyllnadsbajs.

Jag skrev ett ganska långt och ganska bra inlägg om skrivångest och ledande ord i mörkret och annat viktigt (för mig), men det försvann på något mystiskt vis! Blogg.se brukar annars spara automatiskt när någonting händer mitt i författandet av inlägg, vilket varit mycket hjälpsamt i det förflutna. Men inte nu längre!

Och inte orkar jag skriva om det just nu. Men det kommer, för det är en sådan sak jag tycker platsar. Istället kan jag berätta att jag är sjukt speedad på stress och hormoner idag! Läskigt, faktiskt. Har varit arg på att skolan lagt Psykologi och Religion samtidigt, så att man missar det ena eller det andra! Mina favoritkurser just nu. Ahh! Inte okej! Å andra sidan har jag varit nästintill dampigt glad och fnissat hysteriskt för mig själv för att jag kommit att tänka på roliga saker.

Det är våren. Det är faktiskt vår på Dille nu. Jodå, jag lovar. Det kom nyss in en lärare i datasalen där jag sitter och sa "kan vi inte bestämma att det är vår idag?".

Så nu är det vår. Basta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0