Fighters don't quit and quitters don't fight

Yeah you're right, I've been a quitter all the time.

Jag drömmer underligt. Min hjärna verkar känna sig orolig. Drömmer om skoluppgifter i högar som innehåller min häst och annat jag har ångest över. Kul.

Idag ska jag och min pappa till Ullared tillsammans. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är nervös. Men jag ser ju fram emot det också. Det ska säkert gå bra. Det är bara några timmar, hur illa kan det bli? Min iPod ska med. Den får ta hand om mig. Så får det bli.

Imorgon åker jag hem igen. Tåg på dagen denna gång. Jag tänker att det inte känns lika emo att spy på en tågtoalett klockan fyra på eftermiddagen som det gör klockan fyra på natten. Om det skulle bli nödvändigt. Men det visar sig.

Och på kvällen kommer jag ju fram till Östersund och fint sällskap. Det är bäst. Sällskapet, alltså.


Farväl.


Kommentarer
Postat av: Cami

Jag skulle älska att gå på Gekås med dig. :')

Definitivt ett mål i livet!

2009-05-06 @ 23:03:21
Postat av: Karin

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 11:51:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0