Just like honey

Åh, jag får öronorgasm. Ahhhh.

Det hade varit lite småroligt att inte skriva mer än så, men jag inledde för att berätta varför och jag tänker fullfölja det. Min superba humor till trots.

Om du lyssnar på Jesus and Mary Chain över huvud taget känner du garanterat till låten Just like honey. Annars kanske du har sett Lost in translation, där den spelas i slutet. Bra låt, hur som helst. Stämningsfull. Om den spelas på min begravning är det helt okej.

Sådär, nu har du bakgrundsfakta. Till saken: Jag hittade just en demoversion från -84 på Spotify! Den är mindre dramatisk än "vanliga" versionen, men betydligt mer intim och vacker på ett småskaligt sätt. Fantastiskt fint.

Så nu kan du också få öronorgasm. Åhhhh.

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, den måste jag lyssna på med en gång! älskar Jesus and mary chain. (älskar allt som är från skottland, typ)

2009-05-09 @ 21:30:07
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0