Varför ska vi tänka? Vi behöver bara sjunga, la la la la la la la!

Den pressansvarige för SVMK som arrar The Lucksmiths tycker antagligen att jag var ute i neurotiskt god tid för ackrediterig till spelningen. Sisådär två månader innan. MEN. Vem bryr sig, när jag vet att jag ska få skriva om den? Inte jag.

För att göra mig ännu mer outhärdlig att umgås med har jag även blivit ackrediterad till Peace & Love. Score! Jag ska skriva hela Borlänge upp och ned.

Åh, vad jag ska skriva. Åh, vad briljant det kommer att bli. Åh, vad roligt jag ska ha. Musik, skrivande och kärlek. Det är sådana här saker man ska ägna somrar åt. 

Jag känner att mitt liv tar en helt lysande och fantastisk och rätt riktning.

Kommentarer
Postat av: Hans-Birgit

Pennan är mäktigare än allt. (internet är konstigt)

2009-05-16 @ 12:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0