Wouldn't it be nice?

Lösa delar ur livet:

Don't look back into the sun

Sommarmusik. Just nu lyssnar jag på Beach Boys. Snart blir det Håkan Hellström. På sommaren ska man lyssna på glad och lätt musik! Broder Daniel och Joy Division, gå hem och lägg er. Jag plockar upp er igen i november.

We are the sleepyheads
Det borde finnas en lag mot att man blir tvingad att gå upp och åka till skolan när fina människor (fast i singular) ligger kvar och sover och är allmänt varma och mysiga. Att sova äger, men det är nästan ännu bättre när man gör det i plural.

I'll be there for you
Igår slog det ner i mitt huvud som ett ton tegelsten att jag separeras från min klass om 26 dagar! Mina älskade, fina, dampiga, flummiga, snuskiga, roliga, underbara, fantastiska och världsbästa Dillebarn! HERREGUD! Måste. Hänga. Den. Lilla. Tid. Som. Är. Kvar!

Bättre än mig
Jag åkte tåg i torsdags. Åka tåg innebär unna sig magasin man egentligen inte har råd med. Denna gång innebar det NME (som lärde mig att trummisen från Pulp säljer keramik i Sheffield och att Chris Martin har en delfin som skrivbordsbakgrund), Café (jag vet vad ni tänker, men Tomas Andersson Wij hade intervjuat Filip Och Fredrik!) och bäst av allt - Språktidningen. Jag älskar Språktidningen. Jag får mental nördorgasm av att läsa den. Den är magisk.
(Och det heter faktiskt bättre än jag.)

Jag vill bara explodera, lite till och lite mera
Förresten har jag gjort en bok nu. Man kan köpa den här. Den heter Explodera och har ett snorsnyggt omslag gjort av skillade hetingen Matilda Fernholm.

Puss och kram och fred på jorden.

Kommentarer
Postat av: Hans-Birgit

Hå, snyggt snor!

2009-05-16 @ 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0