back in the days (när jag var blond)

who needs love?
Jag fattar inte riktigt den här funktionen. Men visst. Det är säkert trevligt att ha lite bilder i sin blogg. Det här är jag, ehum. Annanas, eller Anna banana om man så vill. Dock med blont hår.
Dagen hittills: Släppt ut och matat hästar, mockat bajs (när jag skrev det första gången blev det "najs", haha!). Dricker vatten och samlar aptit för frukost. Jag får problem när jag jobbar innan frukost. Min mage vill inte då. Anyhow, det är lite tomt på Dille utan alla Dillebarn. Några är vi ju kvar, men det brukar vara så många fler att det känns tomt ändå. Ovant. Men lite skönt också. Att ta det lite lugnt och sköta hästar och ta hand om sig själv.
Sen åker jag hem till Gislaved den 2:a januari! Jag saknar mina vänner där nere, så det ska bli väldigt kul. Det är svårt att vara vänner på nästan hundra mils avstånd, men jag tycker att det går ganska bra för oss. När jag är där är det nästan som vanligt. Och helt underbart.
Jag känner att mina blogginlägg varierar väldigt i kvalitet. Det beror på att jag börjar skriva med en tanke, och sedan fortsätter jag bara skriva det jag tänker (kanske censurerar jag vissa saker, vem vet). Och mina tankar far runt lite som de vill för det mesta, dock var de ganska stillsamma just idag. Det är nog den där frukosten som behövs. Ska äta den nu, tror jag.
Puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0