Today will be the day when mourning ends

Hej allihop. Jag har skaffat en officiell blogg, så nu är det slut på det hemliga gnällandet. Jag garanterar dock inte att denna blogg blir totalt gnällfri, jag är ju trots allt inte mer än en människa. Men mest har jag tänkt att det ska bli lite bra tankar (sen får vi se hur bra det går) och inte så mycket "idag gjorde jag det här och det här".
Just nu har jag dock inte tid att skriva en sak som jag har gått och tänkt på i ungefär ett dygn, så den får vänta till nästa inlägg. Ha det bra så länge, och säg snälla saker till er själva!

A problem shared is a problem halved
Kick a stone across the road
Explain or you'll explode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0