Ge mig något som tar mig någonstans, aaah!

Nu har jag sovit. Det var skönt. Varför är det lättare att sova på dagen än på natten? Någon borde undersöka det fenomenet.

Nu lyssnar jag på Commander Venus, i ett av mina försök att ha koll på allt. Jag försöker desperat lindra min prestationsångest. Det går sådär. Musiken i sig är däremot trevlig. Och det är ju faktiskt det som spelar roll, egentligen.

Nu har jag börjat två stycken med samma ord, så jag var nästan tvungen att göra likadant med ett tredje. Jag funderar på att gå och inhandla något att äta till middag lite senare. Middag är ju typiskt bra. Jag blir nog tvungen. Av överlevnadstekniska skäl. (En överhoppad middag överlever man, gott och väl. Däremot blir inte min kropp glad om jag gör så. Min kropp är lite gnällig på det viset.)

Nu svamlar jag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0