Guess whos middle name is Muriel?

(Stavar man "vems" på engelska som jag gjort i rubriken? Tacksam för svar, med vänlig hälsning från Anna Språkväktare.)

Igår ringde telefonen när jag var här ensam. Jag svarade duktigt i telefonen som en välpiskad praktikant. Det var någon som spelade i ett band jag inte minns namnet på som ville att vi skulle skriva om dem. Jag gav honom adressen och småpratade lite. Farväl telefonskräck! Jag kan småprata, liksom. Är det här världens coolaste pratik eller är det världens coolaste praktik? När vi hade lagt på dansade jag en liten glädjedans á la Chandler Bing. Det var säkert riktigt hett. Jag ska byta mellannamn till Muriel.

"Det var skönt att du inte skriver som en kratta. Man känner att det finns en människa bakom, och det är bra." Det, tillsammans med vänligt framför konstruktiv kritik, var min respons från Gary efter två recensioner. Tack, tack, tack. Nu ska jag använda den konstruktiva kritiken. På återhörande, kära vänner.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Chandler Muriel Bing <3<3<3

Vad bra att det funkar bra, i know ytou would do this

2008-08-28 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0