Aldrig mer!

Jag glömde en sak innan (för självklart måste ni veta alla detaljer i de här skiten, jomenvisst, bra där Anna!). Papp sa också att jag verkligen inte hade växt upp. Underförstått; och insett att man ska supa, annars är man inte normaaaal. FUCK DET! Jag ska bli absolutist! Fy helvete! Vad är en fylla värd, liksom? Man super någon lite snyggare, blir snyggare i någon annans ögon, hånglar med äckel, spyr på någons toalett, får fylleångest... Hur mycket värt är det?
Nej, That's it. NO MORE ALKOHOL FÖR ANNA.
Kommer som ett helt spontant beslut. Bra där.

Pappa sitter bredvid mig nu vid en annan dator. Han hickar. Han luktar sprit. Och han är sur på mig för att jag tror att han är alkoholist. Visst tvivlar jag på mig själv, för när har någonsin mitt omdöme varit bra?, men innerst inne fattar till och med jag att det här inte är normalt. Även om jag inte har något att jämföra med.

Nu ska jag överleva en middag. Sedan ska jag knarka Snow Patrol, Bright Eyes eller möjligtvis The Lucksmiths.

Kommentarer
Postat av: carina

haha så sant! Men det är lit skillnad, du har ngt att skriva om.
ska nog skriva ett superlångt inlägg senare, bara för att!
hoppas att allt är bra. eller, det är det ju inte. men jag hoppas att det blir bättre!

2008-02-09 @ 13:39:52
URL: http://carinabrandbu.blogg.se
Postat av: Cami

Ujh. Inte växt upp? Nyktert = evigt ung? Cool. (Eller så inte.)

2008-02-09 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0