Always look on the bright side of life

Efter det korta elevrådsmötet åkte jag och Cami med en bil till staden. Vi tramsade omkring, provade kostymer och hade allmänt kul. Det går inte att ha annat med den underbara människan. Jag bröt mitt sockerförbud och åt kladdkaka i en soffa på pause (som i Vänner!) men mådde så illa av den att det inte känns värt att äta socker mer. Ett bra återfall på sätt och vis, alltså. Vi satt där i soffan och pratade om allt och inget och sedan kom fler människor in till stan och vi gick och sjöng och åkte nedför trappräcken. Jag blev så glad. Mitt humör åker verkligen upp och ner fort som en berg-och-dal-bana, från leda till lycka på en dag. Sedan arbetade jag min söta häst från marken och han lyfte mig lite till.

Nu skall jag ta itu med samhällsprovet. Och mitt liv. Fast det där sista skjuter jag upp till en annan dag.

Förresten, intressant fakta om mitt liv: Min lista på viktiga personer har blivit ändrad. Numera är det 1. Mamma, 2. Rasmus & mattis och 3. Júni. Pappa är för tillfället bortkickad. Det känns som ett lagom straff. Inte för att han lider av det, eller ens förtjänar ett straff, men det känns bra i alla fall.

It's not as if I need the extra weight
confused enough by life, so thanks a lot

Kommentarer
Postat av: Cami

Du kan va underbar! Jag hade jätteroligt på vår dejt. Trivs shietbra i ditt sällskap, även om man inte har sina humörtoppar jämt. KLEMM (vilket betyder: en riktigt välmenad kram utav Cami och jag säger inte klemm till så väldigt många)

2008-03-01 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0