En sån härlig familjesemester indeed

Nu har jag ätit middag med pappa. Han lät annorlunda på rösten, jag tror att han var full. Han gick inte riktigt i rak linje på vägen dit och han luktade whisky. Nu sitter han på Hollywood Bar och dricker öl och whisky och spelar fyra i rad med plastbrickor.
Jag sitter här, tänker snart gå och lägga mig med min mp3. För övrigt den enda jag vill gå och lägga mig med för tillfället. Eller, det där var inte sant, ett och annat dillebarn skulle inte ligga fel i min superbreda lyxhotellsäng! Kom hit allihop och ormgropa och ha skabb. Mys. Inte skabbet, men det andra i allafall.
Förlåt, men jag hatar den här semestern. Jag hatar det här.
Borta dåligt men hemma bra.
Dessutom är jag duktig på att göra om ordspråk.

Men om sju dygn är jag hemma på Dille igen och kan krama om min häst. Sedan ska jag krama om alla dillebarn, och sedan ska jag tvätta alla skabbkläder. Och dricka Proviva. Och sitta i köket i Södra, och åh, jag vill hem typ nu! Med en gång! En teleportör, som Millan skulle ha sagt.

Nu ska jag sluta ordbajsa och göra något annat ovettigt. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0