Semester för vem?

Jag vill åka hem.
Jag är bortskämd och otacksam och allt det där, jag vet, men det här är inte kul. Jag är mer stressad än innan och har mer ångest och bara äter godis och dricker breezer och röker och längtar hem.
Jag vill ha hest, jag vill ha dillebarn, jag vill ha min egen säng som är trång och för mjuk och den dåliga luften i fyrbäddsrummet. Fuck lyxhotell med färsk ananas till frukost, lagom hård 1.50-säng och air condition och room service. Jag vill ha kärlek. Dille=kärlek.
Nio dagar kvar här. Jomenvisst, en för Frodo, en för Gandalf, en för Aragorn... Ta en ipren och bit ihop.

Mer nu än någonsin:
the only thing worth to treasure
are the people that actually care

Bara jag inte är dum som tror att det är sant. Men nej, varför skulle de låtsas? Skärp dig, Anna lilla, nu är du dum. De tycker visst om dig. Det är bara tvivel, det där som stör.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Men blä, jag vill bara rida iväg (med Júni som handhäst) och hämta dig där borta. =(

2008-02-04 @ 17:16:59
Postat av: Tora

Fina Fina fina, Anna Anna Anna. Jag beudrar dig som står ut. vill göra som bullen. vi kanske kan sno en defender. blir väl bara lite problem vid haven.

2008-02-04 @ 19:25:01
Postat av: Petronella

Lilla Anna! Hoppas verkligen att du överlever detta och för (BÅDE) din och min skull skulle jag SÅ gärna byta plats med dig :) Mest för din skull men jag erkänner jag är självisk och älskar solen!
Du får umgås massor med alla Dillebarn när du väl lyckats tagit dig hit igen, du är väldigt saknad på skolan :) //Kramar Petroooo

2008-02-04 @ 20:08:52
URL: http://petronellah.blogspot.com
Postat av: tamme

åååå anna

2008-02-04 @ 21:42:49
URL: http://smoke.blogg.se
Postat av: tamme

åååå anna

2008-02-04 @ 21:43:59
URL: http://smoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0