Days have come and gone, I'm still the same?

Jag läste nyss genom mina senaste blogginlägg och insåg att de handlar mer och mer om det jag skrev om i min gamla blogg. Dåliga saker jag inte vill att folk ska tänka om mig. Jag vill inte vara den personen.
Men efersom jag skriver om det tänker jag uppenbarligen fortfarande på det, och eftersom jag fortfarande tänker på det kanske jag borde göra något åt det. Typ prata med någon som det så vackert heter. Det ska jag. Jag vill dumpa mina tankar någonstans, hos någon som får betalt för att vara tankesoptipp. Ja.

Nej, jag är inte samma. Anna idag skulle inte dricka alkohol två veckor efter att hästen (viktigastivärlden!) dött och tro att det inte skulle gå åt helvete. I och för sig har Anna idag lärt sig det av Anna back then, så det kanske var riktigt smart av Anna back then? Skitsamma. Jag tycker att jag är bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Cami

Inget som handlar om tankar kan vara en soptipp. "Prata med någon? Jag pratar ju med någon, jag pratar med dig, du är någon!"

2008-01-06 @ 14:24:35
Postat av: Lisa

Jag tror verkligen att det enda man kan göra om man inte vill att allt ska gå åt skogen är att lära sig av sina misstag. Jag lyckas ofta göra en sak först för lite, sen för mycket och till sist lär jag mig. Älskar dig vännen. Inget kan ändra det.

2008-01-06 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0