Give me all your rights, I'll make them wrong

USCH.
Kort och bra sammanfattning av tankar + känslor just nu.

Det jag trodde var hemskt var i själva verket kanske inte så hemskt och helt plötsligt har jag förstört för hela skolan. Inte bara jag ensam, men medbrottslingar gör ju inte brottet bättre precis. Jag tycker inte om mig idag, alls.

Någonstans i bakhuvudet finns en tanke som ropar på uppmärksamhet, nämligen den om att jag är bra trots att jag gör dåliga saker. Men mina känslor hänger inte med och den välbekanta känslan av ångest över hur värdelös jag är gör sig hemmastadd på nytt. Men har jag gjort mig av med den förut kan jag säkert göra det igen. Inget varar för evigt. Men just nu skäms jag så fruktansvärt jävla mycket för att jag gör dåliga grejer hela tiden. Ingenting fungerar.

(Bloggen blir gnäll-blogg igen. Sorry. Ni är här frivilligt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0