I try so hard not to think of you, but who can decide what they dream?

Jag drömde om Nyköping i natt. Och honom. Och i drömmen gjorde och sade jag allt som jag ångrar att jag inte gjorde i verkligheten.
Det var hyfsat ångestframkallande.
Jag vill gå vidare, MOVE ON, komma över, ha lite stolthet. Men jag totalt fri från stolthet och expert på att gräva i det förflutna.
I och för sig var inte drömmen så idealisk. Visserligen hände det saker mellan oss, men han var full och jag var väldigt osäker. Det kändes inte helt bra i drömmen. Men jag ville så gärna vara med honom att jag tänkte bort att han hade druckit. Hjälv, jag har ingen stolthet ens i mitt undermedvetna!! Detta är illa!!!

Lite deppiga tankar, men jag lyssnar på Oh boy - Peps Persson, och då kan man inte vara för deppig!

Hur som helst. Amputera bort tankar på den där. Nu.


Don't be so hard on yourself


Kommentarer
Postat av: Mattis

Bra att du föprsöker, det är inte alltid de lättaste =) SAKNAR DIG MASSOR

2008-01-28 @ 14:01:19
URL: http://fallenone.blogg.se
Postat av: Cami

Åh drömmar.. de kan slunga en tillbaka till alla tankar man trodde att man hade tänkt klart. men tid, Äna. Tid.

2008-01-29 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0