Skabb! (Del 2.)

Jag vill ha skabbig falukorv till lunch, mamma, nåt annat vill jag inte ha... (Blommig falukorv)

Fuck off and die, du är för skabb för mig och din morsa går för en hundring, du sa det rakt till mitt fejs... (Fuck off and die-Torkel i knipa)


Nu är det skabb igen,

och nu är det skabb igen
och skabben varar än till påska!
Men det var inte sant
nej det var inte sant
för däremellan kommer ringorm! (Nu är det jul igen)

Skabbing down the house (Burning down the house)

Skabb, skabb, skabb, jag är galen i skabb, det är något som ligger i släkten (Kex, kex, kex-Trolles trafikradio)

So I'm trying to give you something

and it's called "skabb" (Enclave-Sonic Syndicate)

Matkön dagen efter att den stora nyheten spridit sig hölls säkra avstånd till de eventuellt smittade. Chockerande segregation på vår annars så sammansvetsade skola. Skam!

Ytterligare en dag efter sitter en flicka på tåg som avskabbat sig med en kräm i förebyggande syfte. Hon luktar allt lite underligt, tycker folk runtomkring. De skulle bara veta...

Fortsättning följer eventuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0