Citat

Bara för att allt redan är sagt. (Och jag upptäckte att jag använde ordet "otroligt" två gånger i samma mening i mitt skriveri om Arvika. Skamligt. Funderar på om jag kan skylla på tröttheten, men det är tveksamt.)

"Det finns inget som olycklig kärlek, för kärleken i sig är alltid lycklig. Det är bara alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig. Så skyll inte på kärleken!"

Det var såklart Emil Jensen som sade det. Jag avgudar den mannen. Det känns ju bättre om det hänger på att det är "idioten" som inte förstår hur underbar man är. I alla fall lite.

(Nu fick jag det att låta som att jag lider av värsta kärlekssorgen. Det gör jag inte. Tänkte bara påpeka det. Eh, hejdå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0