Du kan kalla det förnuft, men aldrig sunt

Det här är lite galet. Väldigt, faktiskt. På söndag åker jag till Eskilstuna. Japp. Jag har ingen aning om vad som kommer att hända, men ibland måste man chansa. I synnerhet då ovanliga chanser uppenbarar sig. Sånt här händer inte mig direkt ofta (okej, det var en underdrift, för en gångs skull). Helknasigt men kalasbra. Tror jag.

Så kommer jag att få ännu en chans att jämföra internet med verkligheten. Jag vet inte säkert, men jag tror rätt mycket på verkligheten. "Baserad på en verklig händelse", ja tack.

"Spännande" är ett ord jag försöker sluta överanvända, men jag hade väldigt gärna velat göra det nu.

Något annat: Idag har jag lagat och ätit mat. Det var bra. Inte gott, men ätbart. Kroppen blev glad. Ska nog göra det till en vana, det där med mat.

Och apropå att leva drömmen så funderar jag allvarligt på att hoppa av sommarvikariatet och börja tidigare på Groove istället. Livet är för kort! (Möjligtvis tänker jag inte helt klart just för tillfället. Man vet inte riktigt.)

Ha det vackert och allt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0