I've got the money if you've got the time

Det är inte smart att gå på bio då man är matt och skakig i benen. I och för sig har jag nu skrattat nästan konstant i två timmar. Jag och A-K lät oss bli meddragna på "Mamma Mia!". Det var nog det sämsta jag sett, tror jag. Så dåligt att jag skrattade åt det i princip hela tiden. Så jag antar att jag fick valuta för biljettpriset ändå. Så, nu har jag börjat två meningar med "så" och det kändes lämpligt att lägga till en tredje.

Mina glasögon har gått ännu mer sönder. Nu är jag nästan tvungen att gå till optikern och be dem rätta till dem. Hm. Morgondagens uppgift, förutom att äta mat.

Jag undrar om jag kommer att få resa igen snart. "Vägen är målet", nja, målet är vägen? Nu trasslar jag bara in mig i uttrycken igen. (Nu är klockan 21:21 och någon tänker på mig, om man tror på sånt.) Hur som helst.

När jag skrev "hur som helst" trodde jag att jag hade mer att tillägga, men nu har jag bara tittat i flera minuter och inga ord har kommit. (Åtminstone inga som bör skrivas ned här.)

Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0