"Jag vaknar och känner mig trött och till och med lite full"

Som (nästan) alltid lånar jag en rad i en låt till rubrik. Den här gången satte jag dit citattecken för att förtydliga att det inte gällde mig själv. (Jag har aldrig vaknat full. Lär vara jobbigt att dras med en fylla så länge.) Vet ni vilken låten är får ni pluspoäng. Den som gissar rätt först vinner muffins och en kram? Låt gissandet börja. Kom igen, försök. Jag vet ju att du vill ha muffinsen.

På tal om något helt annat så vill jag resa igen. Jag är redan trött på Gislaved. Det är mysigt och hemvant, visst. Men ingenting händer här. Det är helt enkelt lite lamt. Vart du vill, så fort du kan?


Om jag hade något värt att skriva ned så försvann det på vägen. Det var nog allt. Tack och hej, Tartex (vegetarisk pastej, alltså. Fyndigt, jag vet. Det är för övrigt rätt äckligt. Smakar som jäst. Det är gjort av jäst... Fungerade dock på chips sista morgonen på Arvika. Lång parentes).


Kommentarer
Postat av: Mattis

Jag kan tyvärr inte låten, men om du lägger ut kramen på suktion ngn gång så säg till så bjuder jag högst av alla!

2008-07-13 @ 21:24:55
URL: http://fallenone.blogg.se/
Postat av: Parentespojken

En väldigt lång parentes! Jag kanske har smittat. Jag hoppas bara inte att parentesviruset är alltför aggressivt.

2008-07-13 @ 21:29:02
URL: http://certainty.blogg.se/
Postat av: Parentespojken

Dagen har varit ganska regulär (jag brukar försvenska engelska ord). Jag hade min vän här under förmiddagen. Han lekte med min gitarr och gjorde mig frustrerad genom att vara bättre än mig på att spela på den, som den sanna trombonist han är. Sen har jag gjort ungefär inget under resten av dagen. Det enda som har gjorts är att jag har blivit klar med dina skivor (den andra blev klar medan jag skrev det här).



Hur var denna dag ur din synpunkt?

2008-07-13 @ 22:51:28
URL: http://certainty.blogg.se/
Postat av: Parentespojken

Aj då. Jag stängde mitt fönster för en liten stund sedan, just för att värmen började försvinna. Vilket otrevligt fönster! Det kanske behövs en filt eller ett extra täcke inatt.



Det är bara så långt kvar tills skolan börjar. Jag orkar inte vänta! Jag hoppas bara mamma låter mig byta, för annars blir allt bara konstigt.



Jo, postverket är nog bästa alternativet. Jag får väl hoppas att du kan stanna på samma ställe tillräckligt länge för att det ska hamna rätt.

2008-07-13 @ 23:15:53
URL: http://certainty.blogg.se/
Postat av: Parentespojken

Det finns oftast både bra och dåliga sidor. Om du jobbar mycket nu, kan du resa mycket sen.



Jag skulle inte heller vilja lägga ut min adress där vem som helst kan se den. Jag tror att mail är en ganska bra lösning. Egentligen skulle vi kunna maila till varandra istället för att skriva kommentarer i varandras bloggar, men det här känns roligare. Busigt, på något vis.

2008-07-13 @ 23:43:48
URL: http://certainty.blogg.se/
Postat av: en trams

bara GER du bort våra muffins?! va? va? va?

lyssnar på joni mitchell förresten, hon är mysig hon. little green <3



hehjdåhejdåhejdå.

2008-07-14 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0