Sometimes it's hard to find that perfect opening line

Hej. Och "hå". Nu har det gått sju dagar sedan sist och allt har hänt. Jag har varit i Kents hemstad Eskilstuna, bott på vandrarhem, åkt buss (till Hagnesta Hill och andra ställen), handlat på Konsum, ätit glass, druckit te, sett på film och inte sett på film. Ungefär så. Det där får föreställa en sammanfattning av något som inte kan sammanfattas. 

Nu är jag hos min mormor i Floda och latar mig i värmen, kombinerat med ganska lite trädgårdsarbete. Det är ett semesterjobb. Hur "glassigt" som helst. Igår var jag på Liseberg och såg Britta Persson. Det var verkligen bara okej, men det var i alla fall musik och det var live. Och en sommarkväll i Göteborg, helst på Liseberg, är aldrig fel. Älskar staden. 

Nej, vet ni, det känns verkligen meningslöst att skriva det här. Det har ändå ingen som helst betydelse för det som spelar roll. (Det där var positivt, inte negativt.) 

Kärlek och härlighet!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0