Spännande

Det är min mamma som alltid säger "spännande" kom jag på idag. Jag kom även på att hon är den viktigaste människan i mitt liv även om jag är otroligt dålig på att uppskatta henne alldeles för ofta.

I övrigt är livet faktiskt väldigt spännande. Jag kan numera kalla mig avhoppare, svikare och arbetslös. Något för ett CV? Haha, väldigt roligt. Framtiden får komma sedan. Jag är dum, men just nu orkar jag inte bry mig. Det får bli som det blir. (Jag har bara lite dåligt samvete.) 

Dessutom ska jag flytta igen. Det känns som att jag satt i system att inte bo längre än två veckor på samma ställe den här sommaren? Nu hem till mamma - när jag inte längre måste vara i Gislaved för jobbet vill hon ha tillbaka sin arbetsplats. Helt klart befogat.

Det är bra att det händer saker. Livet kan bli så lamt annars. Och, jag har sagt det förr men jag säger det igen, det är det för kort för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0