"Vi satsar å trivs i Kalix!"

Kalix samhälle påminner lite om Gislaved faktiskt. Fast ibland förstår jag inte vad folk säger. Tala ur skägget, norrbottningar!

I natt sov jag och Cami på en fuktig madrass i sadelkammaren eftersom hela huset var fullt av katt. Vi skavde trygghet och berättade vad som hänt sen sist.

Jag har flugit ensam för första gången också. Det var en annan upplevelse att lyssna på musik på tusentals meters höjd.

I morgon fortsätter jag min jakt/flykt och far söderut igen. Exakt vart vet jag inte, men det lutar åt Eskilstuna och Freddie Kreuger. Om hon bara vill svara på sms, människan!

Mer utförligt om den här resan kommer senare. Ska förklara för mig själv varför jag har en liten slogan till mycket jag gör (nu skapar jag minnen).

Puss på Dillebarn! Och er andra också. Varför snåla?

Kommentarer
Postat av: Cami

blir bättre på att kommentera



BUSS. Det betydde oändligt att du kom hit.

2008-06-28 @ 18:41:53
URL: http://hijelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0