I just don't know what to do with myself

Idag fick jag och Mattis veta att vi kan få flytta väldigt snart! Kanske i slutet på veckan! Det känns bra.

Annars har jag ont i magen. Skickade precis iväg ett mail till pappa om Thailand och det där. Jag är rädd. men det kändes som att jag var tvungen att göra det. Göra något. Vi har inte hörts av sedan vi kom till våra respektive hem. Det var en månad sedan (i vanliga fall pratar vi någon gång i veckan, minst). Allt känns väldigt konstigt. Det som hände de två veckorna fick mig att inse en massa saker och tvingade mig att omvärdera delar av min barndom. Eller, jag tvivlade en massa på det då, det är först idag som jag känner mig säker på det. Allt står inte rätt till.
Vad händer nu?
Vänta och se. Jag väntar och hoppas på flytt snart.
 
Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. Det känns mest trassligt.


Kommentarer
Postat av: Anki

åh, vad bra du är som mailade din pappa! MODIGT!! (haha, jag tar åt mig lite av äran också :P)
saknar dig!

2008-03-12 @ 18:18:25
Postat av: Cami

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! FLYTTA NUUUU!

Håll oss uppdaterade om pappabrevet.

2008-03-13 @ 11:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0