Jag orkar inte komma på någon bra rubrik.

Idag har jag fått höra tre gånger "hej Anna, du ser förvirrad ut". Det har jag varit. Jag vet knappt vad som är upp och ner på mig själv längre. Är helt borta. Skulle göra omprov i Matte, satte mig ned och såg på papperet och allt bara snurrade. Det var som att huvudet var så tungt att det drogs ned mot bordet. Jag gjorde inte provet.

Jag har ingen aning längre. Vad som är rätt och fel, sant och falskt, bra eller dåligt. Jag fattar ingenting, allt bara snurrar och jag vill hoppa av. (Inte skolan utan snurret.)


Kommentarer
Postat av: C

jag ska med skriva omprov i matte. heja! hade vi matte på mellanstadiet? det måste vi ha haft... hade vi inte två olika grupper föresten? Vill minnas att linn&jag var med
i "den bra gruppen" till en början, men att vi blev förflyttade till "den dåliga gruppen".
mm, te är gott :)

2008-03-18 @ 14:30:45
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0