Så simpel som jag är, kan jag inte förstå hur jag ska bära mig åt

Idag har jag skrattat mycket. Och jag skrattar aldrig oäkta, det hoppas jag att ni vet. En otroligt mysig dag med Anki, Lisa, A-K och Maria i olika tider och variationer (alltså inte alla samtidigt). Pannkakor hos Anki, Vänner hos Lisa, te hos A-K och Fight Club hos Maria.

Jag är fortfarande inne på att bojkotta kärlek (bara för att jag är ensam och bitter). Jag slipper en massa saker på b:
-Beslut (i alla fall rörande sådant, eh)
-Besvikelser
-Barn (läskigt!)
-Brustet hjärta (behöver jag väl inte ens kommentera)
-Bråk (man kan ha dispyter med sig själv också, men det är ju på ett annat plan)

Det och min "självmordsbenägen mamma"-framtid är en utmärkt anledning till att gå i okristet celibat, om det hade funnits. Lysande. Framtiden känns lovande. Och varför håller jag på såhär? Det är tur att det finns vänner (inte tv-serien).

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hallå, våran framtid som kattanter då? :

2008-03-29 @ 14:40:34
URL: http://smoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0