Where is home?

Jag tror jag måste flytta. Jag har förstört min boendesituation. Jag har förstört (eller förbättrat, vem vet) gemenskapen i Södra. Jag har invaderat andras hem med min röra. Det bästa av allt är att alltihop är mitt eget fel. Och dessutom borde jag inte få ha häst, och hey, det är hästen som gör att jag orkar. Mitt liv är en väldigt lättlöst ekvation. Och varför använder jag matteliknelser? Vad är det för fel? Nej, jag känner inte igen mig själv. Det här är fel.

Dillemästerskapen var ganska roliga ändå. Min häst är underbar (och jag skäms för att jag är så dålig med honom).


Bort, bort, hem, hem, någonstans, ingenstans.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Anna du stör inte alls om det var vårt rum du syftade på ;) Jag tycker med handen på hjärtat att det bara är trevligt att du "bor" hos oss^^ Men du ligger lite efter med hyran..:p PoK

2008-03-04 @ 18:47:42
Postat av: Cajsa

Jag saknar dig. Och jag älskar dig. Och du är bra och vad har jag sagt om nedåtpuffarna?

2008-03-04 @ 19:40:01
URL: http://smoke.blogg.se
Postat av: Cajsa

Och du; hemma är där man sist satte sig. Puss

2008-03-04 @ 19:49:00
URL: http://smoke.blogg.se
Postat av: Stina

Jag tycker att det är mysigt att ha dig sovandes på golvet innne hos oss! Du är så söt ju! Och underbar precis som du är! Men jag håller dock med Jossan, du ligger efter med hyran... ^^

2008-03-05 @ 12:54:11
Postat av: Stina

Jag tycker att det är mysigt att ha dig sovandes på golvet innne hos oss! Du är så söt ju! Och underbar precis som du är! Men jag håller dock med Jossan, du ligger efter med hyran... ^^

2008-03-05 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0