Vågade veckan / Siesta!

Den här veckan är jag inte rädd för något! Det är mycket roligare än att vara ängslig hela tiden.

Idag beställde jag biljett till Siesta!. Jag ska åka på festival ensam, för jag vågar precis allt. Heja mig! Ska bara ragga upp en sovplats också, men det löser sig alltid. Hässleholm, här kommer jag. Sommar, här kommer jag. Spelningar och lyckorus och nya människor, här kommer jag.

Min häst har förresten inga fel i sina ben, vilket känns helt kalas! Och det var sol idag, haglade bara en liten stund. På väg mot hamnen kunde jag inte låta bli att springa över gräset i Ava-parken, och det luktade nytt gräs och var så vår att jag bara ville uppge ett vårskrik. Sedan tog jag en paus och gungade och kände hur roligt livet är ibland. Härligt.


Det kan bara gå uppför nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0