Jag vill kunna vara cool

"You will not be attending Simon Norrsveden + La Kitty @ Underbara bar."

Jag vet, facebook, finns ingen anledning att gnugga in det i mitt ansikte. Det försöker jag spara till chokladmousse.
 
Apropå internetvärlden och sånt vet jag ännu en blogg ni borde läsa! Såhär kul är den.

Nu är jag i nervös väntan på mail. Har frågat om jag får intervjua Parken för Grooves hemsida. Intervjua är skräckblandad förtjusning. Det gäller att hålla livet intressant!

Det var allt. Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: Petré

Åh sweet. Gratisreklam! Tack :)

O Parken är ju också sjukt bra. Hoppas du får intervjun!

2008-11-18 @ 22:48:34
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0