The return of the 90's

Det började med Mmmbop.
Nu fortsätter det.
Nostalgitrippen tar aldrig slut. Jag lyssnar en hel massa på nittiotalsmusik, och det är så kul!

Fördelen med att bli äldre måste vara de ökade möjligheterna till nostalgi. Minnet av förgången lycka är också en form av lycka (dessutom blir det mesta bäst som minnen).

Ljuva barndom, ta mig tillbaka till Aqua och Robyn och Savage Garden. Då var jag och alla jag kände totalt icke-pretto.
Det känns dock lite synd att vi missade Broder Daniel och alla de banden till förmån för Ace of Base.

Idag var jag på stan och fick syn på mig själv i en spegel. Kände mig ful och flydde till Clas Ohlson.
Det var bättre på nittiotalet. Då kan jag inte minnas att jag kände mig ful en enda gång.
2000 kom Vacker utan spackel.
Då blev det andra tider. 

 

Kommentarer
Postat av: Mango

Savage Garden is teh shiet!

2008-11-12 @ 22:52:16
URL: http://fredmansepistlar.blogspot.com
Postat av: Erik

Du är vacker!

2008-11-12 @ 22:58:58
URL: http://certainty.blogg.se/
Postat av: Anki

Håller med Erik, samtidigt som jag undrar hur beslutet att gå till Clas Ohlson fattades? Fast det är klart, inte svårt att vara snyggare än alla 50+

-gubbar som dreglar över multiverktyg...

du är bra!!

2008-11-15 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0