The world would be duller without us

Om jag inte hade lovat att vara med på en massa saker nästa vecka hade jag suttit på ett tåg mot Arlanda nu. Och tagit nästa flyg någonstans, vart som helst, men bort. Visst har man alltid sitt bagage med sig vart man än flyr. Men jag är ändå inte gjord att vara såhär länge på samma ställe. Samma stad i två hela månader! Jag blir galen, GALEN!

Igår var det Tobias Fröberg. Den recensionen ska bli mycket bättre än den hemska Parken-recensionen, det har jag bestämt. Har också bestämt att aldrig mer försöka blanda. Det är kul att recensera när man recenserar och det är kul att vara full och dansa när man är full och dansar. Men samtidigt - nja. Fröberg var hur som helst extremt fin. Men det får ni läsa i recensionen sedan.

Efter spelningen hängde jag med Manda på erotikparty. Det var inte så suspekt som det låter. Vi lekte kropp mot kropp, och det var första gången jag kallpratade med en främling som jag inte kunde se men vars andedräkt jag kände genom papperet som skulle hållas fast mellan våra pannor. Intressant. Sedan gick vi hem till Fylke, åt flingor och talade om psykiska problem av olika slag tills klockan var två.

Jag har blivit dålig på att sova. Det brukar ta en timme av grubblande och vridande innan jag somnar i normala fall, men nu har den tiden förlängts och kryddats med uppvaknanden mitt i natten. Jag kan inte slappna av. Kommer på mig själv med att stampa takten med fötterna hela tiden, en takt i en låt som jag inte alltid hör men som tydligen finns i min kropp.

I natt drömde jag om Grooves intervjubandspelare. Sammanhanget minns jag inte, men jag vet att jag längtar tillbaka dit. Fan vad mycket bättre jag skulle göra allt den här gången. Framför allt hade jag velat göra fler intervjuer!

Såhär blir det när man inte bloggat på ett tag. Massor hinner hända och man vet inte vad man ska skriva, så det blir ltie av allt. Gott och blandat utan gelatin, ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0