Den nya coola grejen man bör ha koll på: Äna älskar

Mango kläckte den klämkäcka idén att varje söndag tillkännage sin kärlek till något på sin bilddagbok. Och har jag någonsin påstått att jag står över simpel kopierig av bra idéer? Nej, just det. Här kommer det alltså, för första gången i världshistorien.

Äna älskar:

Är det bara jag som ser i det här att Fredrik påminner om Ian Curtis? Ja, senaste dygnet har tillbringats i sällskap av Filip och Fredrik. Det har varit många skratt, mycket fniss, helt enkelt kalaskul. De borde vara mina bästa polare. Nu är det tyvärr inte så och det är synd och skam. Idag älskar jag alltså humor (till skillnad från alla andra dagar?). 

Jag återkommer, lita på det. Tills dess är youtube, som alltid, stället där man ska hänga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0