Så många göromål, så lite tid.

1. Tre skivor att recensera innan söndag (och ett paket med fler plattor på väg).
2. Emil Jensen på lördag.
3. Hästen kommer inatt. Fixa sovplats på Dille och så. Ta mig hem och tillbaka och hämta grejer och mat. På något vänster.
4. Ha häst på box och inte bo på skolan.

1 & 2. Kul! Den stressen är positiv. Väldigt. (Jag svämmar över av nöjdhet när nästan varenda lärare berömmer mig för hela Groovespektaklet.)
3 & 4. Jag känner mig inte som en hästmänniska längre och jag känner mig hemsk för att jag känner så. (Egentligen hör jag ju inte hemma på den här skolan längre. Men vad skulle jag annars göra?)  

Och så måste jag överleva på niohundra till den sista oktober, köpa en diskborste och nya hörlurar eftersom jag tappade mina på vägen upp.

Förresten lade jag ner det där med att skriva om intressanta, allmängiltiga saker. Min blogg är min egotripp och jag behöver den för ventilation i text och övning på att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0