What are you writing for?

I måndags fick jag paket från Groove. Fyra skivor, ingen lapp med deadline. Jag kan ta det lugnt, men vill ändå få klart med lite tempo så att jag kan få nya skivor. Och kanske lite för att visa att jag är värd jobbet. Men jag menar, de slösade ändå två frimärken på mig, så lite porto är jag i alla fall värd. Det känns fint.

I natt drömde jag att jag skulle få betalt för mina recensioner. Jag vet inte ens om någon av de andra skribenterna får det? Det är bara för att "alla andra" (bra uttryck det där) snackar om pengar hela tiden. Som jag ser det får jag skivor, erfarenhet, spelningar, och ha kul. Jag gör det för att jag tycker att det är roligt. Och det måste ändå vara den bästa drivkraften.

Kommentarer
Postat av: Parentespojken

Det är verkligen den bästa drivkraften. Fortsätt ha kul!

2008-10-08 @ 11:18:05
URL: http://certainty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0