Fill the streets tonight with love and neon lights

Gary gav mig Okkervil River att recensera. Sångaren Will Sheff beskrevs i Way Out West.programmet som "en ny Conor Oberst, fast med självdistans". Det känns som att jag har fått en fint inslagen present. Jag lyssnar på skivan just nu och den är riktigt bra såhär vid första genomlyssningen. Tack.

Om en halvtimme ska jag ta fyrans spårvagn till Almedal för att intervjua Jonna Lee och se henne spela i studion i P3 Live Session tillsammans med Detektivbyrån. (De är överallt, de där charmiga värmlänningarna. Detektivbyrån alltså.) Förhoppningsvis överlever jag. Annars vill jag bara tacka för den här tiden. Kul att du har bidragit till, läst och kommenterat min blogg. Och så vill jag tacka min familj och mina vänner som alltid har trott på mig, och blah blah blah. Nej, jag kommer att överleva. Jag måste. Jag vill så gärna göra det här. Det hindrar mig dock inte från att vara fjärilar-i-magen-fast-i-hela-kroppen-nervös. Oj, oj, oj.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0