McPuckad?

Mina kläder börjar ta slut, därför tvingades jag ha min t-shirt med tryck av McDonalds-loggan fast med texten "McShit" idag. Bara det faktum att den inköptes i Thailand bådar illa för användandet.

Jag tar på mig skorna för att gå och äta lunch. Säger, "Jag tänkte gå och äta nu". Och vad säger Gary då? "Mm, ta med en Big Mac åt mig". Min hjärna börjar jobba på högvarv. Han menar inte allvar? Det kan han väl inte? Men om jag skrattar och han var allvarlig har jag verkligen gjort bort mig! Jag tittar frågande på Gary för att försöka utröna om det verkligen var ett skämt. Då lägger sig Per i katastrofen. "Ja, och jag vill ha en McFeast." Som den idiot jag är fortsätter jag titta frågande och vet inte vart jag ska ta vägen.

Till slut säger Gary "bara en liten kommentar till din klädsel", jag inser vad jag har för tröja på mig och blir plötsligt väldigt väldigt varm (speciellt i ansiktet), Per säger "hon är inte snabb, alltså", jag blir ännu rödare och skyndar mig ut.

Hej, jag heter Anna och jag är puckad. Nej, jag är inte dum. Bara en aning socialt missanpassad. Host. Men å andra sidan, hellre göra bort sig på Groove än någon annanstans. Dessutom har de ju nu något att berätta för nästa praktikant. Tänk vad bra.

Kommentarer
Postat av: Cami

Jag säger ju att du är ett vandrande lyckopiller! xD

2008-09-06 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0